saya benci intenet kat opis saya

intenet kat opis aku dalam keadaan nazak sekarang ni.dan aku sangat tension sebab semakin hari semakin ramai umat customer yang minta quotation via e-mail.

hmm..semenjak aku keje hote ni baru aku tau keje hotel takla seindah dan sebest mana.yang wat aku best dok kat sini pun sebab akak2 opis aku yangsporting tu.kalau tak pasal dorang mesti aku dah cabut keje kat muar je.hehe

tu la,kecik2 dulu sibuk nak kerja hotel.nak glemer la,nak gaji besar la.mcm2 la yang aku berangan.upanya,keje hotel sama je mcm keje gomen.ngehehehe...

dah la..aku penat nak menaip.yang aku nak cakap sebenarnya ialah aku agak gembira hari ni sebab aku dah nak pindah umah.yeay!hehe..tak sabar beb.tak kisah la ousemate baru aku ni mcm manapun,yang pasti aku akan bahagia duduk di sana,bilik sensorang n aku leh kunci bilik aku.yahooo!!!!

2 Comments:

  1. ohvee said...
    syukur tempat mencari rezeki. syukur syukur. hihi
    ♥Syamelia♥ said...
    akak yg paling sporting mesti i, knnnn....
    hehhehehehehhehe

Post a Comment



Post a Comment