sakit.....

sekarang ni aku sedang merana kerana-sakit-yang-malu-untuk-diceritakan.

aku bertekad petang ni untuk ke klinik.ahh...dah 4 bulan aku tak jejakkan kaki yang comel-tak-berapa ni kat mana-mana klinik di shah alam ni.

apa sakit aku?biarlah aku rahsiakan dulu.yang aku pasti,sakit ni disebabkan alahan yang aku pun tak pasti yang mana satu.byk sangat allegic aku ni..

one thing for sure,kalau aku kena injection, aku takkan masuk opis petang ni..mak takut jarum nok!!!

p/s..jgn komen pape..malu mak....
p/s 2: sab, mak tu kita gunakan untuk bhskan diri, bukan untuk panggil orang..hehe

2 Comments:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    i mmg saja nk komen.. sebab u xbg komen... mak... eh salah! NOK!!!!
    hahhahahahah
    Hannah Yunos said...
    haha..tlgla paksa sab buka blog.biar dia tau berperang dgn u kat dlm ni

Post a Comment



Post a Comment