gila-gila malam selasa

yeah, ini dia supermodel IRCC..haha...ini la korie, mr-fnb exec-hot stuff IRCC..


haaaa..ini tajuk yang sebenar...ini kami semasa makan2-secara-percuma-tapi-kena-komen-pastu.ini acara terbesar yang dilakukan di IRCC menjelangnya perasmian menu baru..kami,selaku staff diberi makan percuma,dengan syarat meniggalkan komen selepas makan.agak kejam..


ini pulak aku berlagak jadi model.mungkin tyra banks akan anggap ini gambar paling hodoh dan aku akan terkeluar dari competition seawal mungkin.




ini chef zul yang secara rela menjadi model untuk diletakkan dalam facebook dan frenster aku...

errrr...aku takde idea nak kenakan orang kalau posting aku ada gambar...benci betul!!!

1 Comment:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    hana,
    u ni terbalik la, patutnya if ada pic senang nk kenakan org, if xde pic la yg susah...

    hahahahha

Post a Comment



Post a Comment