fatty breakfast

aku compile kan gambar2 yang menjadi bukti kukuh bahawa kegemukan yang melanda diri aku bukan berpunca daripada aku sendiri 100%


ok, ini adalah smiley bekfast no satu.lazat kan?ia juga mengandungi kolestrol,lemak dan pelbagai lagi bahan2 yang k.emy telah haramkan selama lebih 4 bulan..




kedua, bun yang selalu akak2 ni rembatkan untuk aku di coffee house..sedap,lagi2 croissant tu..lemak madu beb..kalah mangga siam yang sab tgh potong2 tu


ketiga- nasi lemak...oh, lupa. gambar di atas adalah sekadar hiasan semata-mata.tiada kena mengena dgn nasi lemak yang biasa aku beli kat depan kondo aku tu..(makcik tu jual dalam ketas kaler coklat jek..tapi sedap wooo)



sebenarnya,aku sendiri tak pasti sejak bila aku makan nasi lemak.maybe kena badi yam..kalau korang nak tau,aku tak makan nasi lemak sejak aku kecik lagi - tak caya tnya la mak aku..kan ibu kan????
ok..tu jer.....nnt ada lagi gambar gempak,aku upload..oh,petang ni ada food tasting..maksudnya ada lagi gambar2 menggemukkan...

1 Comment:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    hhahahhahaha.....
    u terima lah hakikat...
    kalau u ignore makanan 2 pun boleh jer kn....

    tp i mcm teringin nak rasa nasi lemak depan condo 2...
    mesti sedap kan....

    huh.... jauhkan lah i dari segala karbo itew.... amin....

Post a Comment



Post a Comment