aku juga rindu kenangan lalu....

betul kata amoi...kenangan takkan dapat kita genggam kembali..

kenangan bersama kamu semua yang bisa membuat aku menitis air mata ketika teringat..betapa kenangan itu terlalu manis untuk aku lupakan..Allah..biarlah kenangan itu kekal selama-lamanya...

ingat tak amoi,masa yang ko marah gila dgn aku gara2 senah menampal gambar ko di toilet?sumpah amoi, masa tu aku hampir2 tak nak bercakap dgn senah dah:)

masa meniru tu,aku bebetul ikhlas tolong ko..aku tau masa tu ko stuck dgn soklan2 cam haram tu..aku takmo ko fail..aku sayang ko amoi..

belum lagi kita wat gila,pergi kuantan masa bulan puasa.ko ingat tak amoi..yang kita gi berbuka dekat umah nain dulu,pastu baru kita gi kuantan..dan masa kita bersahur tu,kita lupa bayarkan duit makan untuk si abu zarim tu??

byk lagi..belum kita temankan senah wat dajal kat cherating,yang mana aku pasti senah sgt2 menyesal kerana bercuti kat situ:)

dan satu yang takkan aku lupakan...korang takmo dengar cerita aku sebab terlalu asyik tgk mamat dpim pergi diner berbaju melayu..benci kamu semua!!!


huhu..walau pape pun.aku tetap rindukan kamu..masa dan kerja dah jauh memisahkan kita..amoi,zul,mamareen n awie di kl, senah di Subang, anga di kuantan dan aku jauh tercampak di shah alam..hehe..

terima kasih rakan2 kerana membina semua kenangan tu bersama aku.maaf kerana tak dapat menulis semuanya di sini, tapi 3 thn bersama kamu semua terlalu indah..sangat2 indah.

tak ada sehari pun berlalu tanpa aku lupa menyebut nama kamu semua..tiada..aku benar2 menyayangi kamu semua..

yang pasti aku sentiasa berdoa agar persahabatan kita kekal selamanya..sheyna,amoi,reen,nurul,anga,awie n zul, tqz for the memories..i luv u all

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment