aku harap sgt kak emy baca posting kali ni

kak emy, i dah tak tahan..i tak nak handle mohdia lagi.plz la.dah penat nak layan dia

dah la cakap cam aku tak wat keje,pastu sibuk nak cc kat awie yang konon dia wat keje excellent sgt.

heeiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!hipokrit

bila bos aku ada, kemain lembut dia cakap

tapi dia taktau sebenarna aku penah wat loudspeaker masa bercakap dengan dia. dan bos aku dah dengar sore dia yang pretending bagus tu.

cakap mcm dia sorang yang pandai intenet

weh,kalau aku tak padai guna takla aku apply exec kat rapid tu tau!!!!!

huh...dia wat minggu aku menjadi sangat panjang

setan dah naik sampai kepala.but syukur, aku leh bersabar lagi, dan menahan diri daripada menaikkan suara depan dia

tak dapat aku bygkan kalau satu hari nnt sabar aku hilang.

samada aku hilang keje ni,

atau mohdia melayang ke langit

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment