merepexxxx


ini gambar selepas aku membakar diri aku di rumah-rumah besar sekitar belakang opis aku di shah alam..it cost me RM5.50 maaa...mahal gila beb..tapi aku puas hati la sebab dapat makan apa yangaku nak...time ni aku n sabrina makan mcm orang gila,tapi sis emy cuma makan sayu2 ijau je...hurm..tak lama jadi hulk hogan la minah tu..haha


ni pulak gamabr aku n sabrina tgh bergembira makan mcm orang gila.tapi aku rasa setiap kali aku nak makan byk2,mesti aku pakai baju tu.mungkin faktor2 yang baju tu besar so baju tu terpilih setiap kali hendak melantak..ikan bakar kat depan aku tu,aku pnya.sekor jer la.the biggest one lak tuh..haha...kenyang gila pastu.dah tu balik opis wat2 muka letih,muka lapar..haha..lagi2 la si sab tu kan sebab dia keluar secara seludup..haha

ni lak gambar masa gi try costum kat hartamas.haha..aku tak la suka sgt baju tu,tapi jeles coz tgk k.emy pakai cam lawa jer,so aku pun nak la rembat.haha..ni la costum yang aku pakai masa staff nite tu..gambar2 seterusnya ada dlm facebook aku...


ni lak otw nak ke hartamas.masa ni pegi 2 keta.keta bos n keta k.azrin.suma pun berebut nak naik keta k.azrin and the winner are US!!haha....besh..otw gi amek gambar,otw balik lak beli makanan byk2 mcm hartamas nak balik shah alam tu makan masa 4 jam..hehe


ni lak cth sarapan yang menyihatkan yang boleh didapati dengan mudah di sales office..sedap beb...ni tak berapa sihat.yang lagi sihat versi RM3.50..yang tu bebetul menikam kalbu.ni sis emy version..dalam2 ni sayur-sayuran yang menyihatkan,segar lagi crunchy..hehe...










1 Comment:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    hampeh u!!!
    u ckp i jadik hulk hogan....
    wakakakakakak....

    tp sosej 2 mmg best, dah brapa hari x makan...
    mcm rindu laks la...
    dgn sayur2an yg maha crunchy itew...
    nyummy......

    ala, kita ni mmg xbley bla...
    padahal dari tol damasara nk blk sh alam jer...
    beli makanan mcm dari jb...
    sebaik ada makanan 2, coz kita xdek chance nk mkn sebab kena blk, sbb gm pgl, sebab ada mtg....
    huhuhui...

Post a Comment



Post a Comment