semalam...

apa jadi semalam?

sekali lagi aku menelan kata makian dari customer..penat.sumpah aku dah tak larat dengar.tapi aku terpaksa jugak atas nama professional..

terima kasih kepada EN FAIZAL (bukan nama sebenar) daripada SURUHANJAYA KOMUNIKASI (bukan opis sebenar) atas "kelembutan" dan "budi bahasa" anda ketika bercakap dengan saya semalam.

sungguh,saya panas hati.en tak perlu mempersoalkan keprofessionalan saya.saya bukan baru sehari bekerja di sini en.cuma saya harapkan pengertian dari en.jika en hendak menjaga nama baik en,saya di IRCC juga ingin menjaga nama baik resort saya.

sekurang-kurangnya hati aku menjadi reda bilamana PUAN HASNIZAR (nama sebenar) dengan rendah diri meminta maaf atas semua kelakuan en.walaupun pada saya en yang selayaknya meminta maaf dari kami,tapi saya paham en telah dikaburi oleh ego dan merasa en perfect dari setiap sudut .

p/s: tak payah ugut2 nak hantar complaint letter pada saya.saya pun ingin menghantar complaint letter pada bos en kerana biadap terhadap saya.

post kali ni aku pakai kaler merah kerana aku marah lagi!

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment