kesakitan yang melampau

sepatah dua kata dari aku: thanks k.emy for the edited pics..really appreciate it:)



haha....tu dia mc aku..sape buleh lawan mc aku?takat mc sehari 2 tak payah la nak berlagak k..mc 2 hari menandakan yang korang tu takdelah sakit sgt tapi sengaja nak mc..mak dapat mc 4 hari nok...mak lagi sakit dari u'olls...time kasih pada dr _______ yang begitu sporting lalu memberi aku mc tanpa perlu dipinta atau membuat muka kesian. ok,dari gambar itu dapat dibuat kesimpulan bahawa mak menyalahgunakan kelebihan sebagai student uitm untuk mendapat rawatan percuma.yerla,bulan ni jer mak dah abes RM100++ untuk medicine tau.sakit2 badan mak ni..ni mak dapat 4 hari cuti, buleh la mak makan mangga siam sambil menonton csi tu haaa...tapi mak dah nekad, kalau tak elok gak mak nak masuk wad terus..


ni lak medicine yang aku dapat tadi.yang dlm kotak tu ubat sapu, yang botol merah (menyorok di sebalik pain killer) tu ialah losyen kegemaran k.emy, calamine lotion ( sis kata elok untuk pimple n segala yang gatal2).ubat yang sibuk nak bersandar kat lotion tu ialah pain killer untuk dimakan masa2 sakit terlampau. satu lagi ubat ialah ubat wajib, bak kata doktor. aku kena makan sampai abes kalau nak elok cepat n masuk bekerja seperti biasa..
tapi aku dah nekad,aku malas nak cuti.bukan aku leh wat apa pun kat rumah tu.nak mengemas dah malas.baik aku datang opis.lagipun sabtu ni k.emy nak wat pijama party ( aku tak tau apa akan jadi dalam party ni sebab ekceli k.emy tak paham konsep pijama party..haha).so,keputusannya aku akan bekerja seperti biasa.(sebenarnya,terpaksa sebab takut sab ungkit pasal aku selalu rembat kalendar dia..haha)
ok,jumpa sok yer opismate.jangan risau..i takkan biarkan u'oll mengangkang camtu jer..haha

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment