kat opis ni..busy mcm biasa.PR baru berenti..so,skrg aku yang kena wat semula semua kerja PR yang tertangguh..

aku dah sebarkan dakyah aku pada semua rakan opis.telah aku katakan, post tu ada curse.sesiapa yang cuba menjadi PR takkan kekal lama.zahid cthnya hanya dapat bertahan selama 4 hari dan kemudian hilang tanpa berita.Elle pula seminggu cukup2 sahaja.kemudian turut hilang...yang aku tau,mereka berhenti sebaik sahaja berurusan dengan moderator website IRCC

hurm..mungkin IRCC sudah boleh mempraktikkan idea aku bila membuat interview.aku rasa tak perlu lagi Kak Intan, En Rahimi serta En Rahman yang membuat sesi interview lagi. MOHDIA sahaja sudah cukup untuk menjalankan sesi itu.tau tak siapa MOHDIA tu? dia ialah umat manusia yang meng"renovate" dan menjaga website kami.hasil kerja?jgn tanya.aku tak pernah nampak pun hasil kerja dia.camtu jer la.sekali tegur,dia buat.tak tegur,langsung tak buat.

buat bos2 di luar sana, aku mintak sgt2 korang jgn la amek mohdia jadi moderator website korang.kalau korang perlukan details sape sebenarnya mohdia,drop ur comment.sape yang baru
berurusan dgn MOHDIA tlgla menyesal daripada sekarang

1 Comment:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    hahhahahah...
    if u nak lg power, y not u letak his full name n nama company dia..
    lg best...

Post a Comment



Post a Comment