kegilaan aku terhadap red fm

dulu,aku study kat segamat.masa tu aku layan mix fm..pada aku mix fm dah cukup best sebab lagu2 dia menepati citarasa aku

sesapa yang kenal aku,tau aku kureng sedikit dengan lagu melayu.mungkin disebabkan darah jawa+bugis yang mengalir dalam darah aku ni,aku agak malu bila mendengar lagu melayu.hahaha

sekarang aku jumpa red fm.thaks k.azzrin..sekarang,aku telah menganaktirikan mix fm..dlm keta,kat umah aku cuma dengar red fm jer.kekadang jer aku tukar hot, tu pun sebab nak dengar lagu alyah-tak mungkin kerana sayang..ahaks...sumpah,kalau yan baca blog aku ni,dia surely benci aku setengah mati.

k la..tu jer aku nak mencarut kali ni..sebenarnya takde topik apa nak mencarut...so,aku tulis ni jer dulu.nnt aku mengarut lagi.ahaks

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment