Kisah kutuk-mengutuk

Hehe…cite kali ni wat aku betul2 teruja..

Dulu, masa muda2, aku bersekolah di Bandar tutttttttttttt.

Ditakdirkan masa mula2 masuk sekolah tu,abah aku applykan kelas Akaun untuk aku.cikgu tu dah pening-pening sebab kalau ikut result,aku sehabis layak masuk kelas Sains.cikgu tnya aku,tapi aku geleng laju-laju sebab sains bukanla cabang yang aku minat.tapi,akaun pun aku tak minat.tapi kenapa tah aku angguk laju2 time tu.mungkin sebab tak nak kecewakan ayahanda aku

Tak sampai seminggu, aku cabut lari masuk kelas Ekonomi.bapak aku geram tak terhingga.hehe…

Ok.kat sini la aku kenal sorang minah tu masa aku lari masuk kelas Ekonomi.sebenarnya aku kenal ramai,tapi aku nak hi-lite pasal dia sorang je kat sini.yerla,mula-mula masuk aku glemer kat school tu.disebabkan teringat ajaran mak-bapak aku,aku jual mahal kat semua lelaki.hehe

Dia ni,dari mula kenal aku,sampai la hari aku mula malas nak layan dia asik nak dengki dgn aku jer.tak paham la.pening pala aku.dia ingat aku ni sape dia nak jadikan sebagai benchmark.aku idup senang pun sebab duit mak-bapak aku.tima kasih abah..hehe..

Baru-baru ni,aku dengar dia kutuk aku.ceit..tak guna punya perempuan

Dia kutuk aku sebab aku nak sambung belajar.ada ke patut???????

Dia kata,pempuan ni tak patut belajar tinggi-tinggi.nnt lelaki takut nak pinang.sok2 dah keje dok dapur je.hello tutttttttttt…kurang-kurang kalau aku dok dapur pon,aku mama yang educated eh!!!

Tapi bila aku dgr cite sebenarnya,aku mula paham.dia cemburu sebenarnya.yerla..dia sampai diploma je.ohhh…rupa-rupanya selama ni dia tipu aku.katanya dah degree,part 4 lagi haa..

Hurm..so,skrg ni aku dah malas nak angkat phone call dia,gi umah dia apatah lagi nak berchatting dgn dia.sesungguhnya aku makan hati dgn perangai dia.dan aku nekad,raya tahun ni aku takkan pergi rumah dia.takkan!!

Apa yang buat aku teruja?

aku teruja sebab dia ada diploma je dan aku bakal sambung master.yahooO!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment