wah...nunun dah dapat keje..boleh la belikan ibu dapur yang kuar kat tv ari tu : ibu

aku terpisat-pisat ketika membaca sms dari ibu aku. ceh,,gaji dia RM3k,pow aku plak..aku dengan tenangnya menjawab

boleh,tapi ibu kena tolong byrkan abes keta along la:) : aku

kedekut..kita baru nak merasa duit dia : ibu

haha :aku


bukan aku kedekut.tapi kalau aku nak list kan benda-benda yang dia suruh aku buat lepas dapat gaji,mau mati kering aku..


shorlist yang ibu suruh aku buat lepas dapat keje dan gaji

1- belikan dia dapur - aku dah survey,RM3k jer..buleh kot:)

2- belikan dia kereta besar - dia dah bosan dgn kembara aku tuh:(

3 - kawen - tak sabar nak timang menantu dah mak aku nih:)

tapi,mesti mak aku tak perasan hajat aku bila bekerja dan mendapat gaji

shortlist apa aku nak wat bila dapat keje n gaji

1 - simpan duet

2- sambung belajar

3- pegi Bali!!!!!!!

sorry ibu,nothing in common.so dapur ibu tu,tunggu gaji bulan ke 7 la yer:)

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment