aku sedang dilanda kebosanan

macam ni ceritanya....hari ni, 10/3/2009.





aku g ofis mcm biasa.sepatutnya aku abes 6/3 yang lepas.damn!sape soh gatal2 amek cuti.okeh,seperti yang aku tulis di entri yang lepas, aku sedang dilanda moody dan perlu melempang seseorang






tetapi ketika entri ini ditulis,aku belum dapat mencari seorang pon untuk dilempang.dan ketika ini,aku lebih moody kerana aku pening pala.aku telah mengadap laptop usang aku ni dari jam 9 pagi hingga ke 430 petang(tepat waktu aku taip mende bangang ni)





ok,baru sebentar tadi aku berbual dgn rakan aku ketika di segamat dulu.hm.mm..menurut cerita minah tu,mak buyung kat opis dia,mulut mcm lahanat(selamat mak buyung kat opis aku ni baik).dia tnya aku,apa perlu dia wat kat mak buyung tuh.jawapan aku senang je




"tak payah wat pape.aku yakin,nnt anak dia yang dalam perut tu wat perangai cam lahanat gak.dah mak masa mengandungkan anak dia,perangai mcm lahanat,mesti benda tu terbawa ke anak.biar padan muka dia.masa peknan,wat dajal kat orang tak pikir"









aku akui jwpn aku mmg keji.tapi,apa lagi boleh kita wat?takkan nak pijak pompuan tu lak kan?kalu ikut amarah,mmg patut je pijak2 pempuan tuh.dah tau membuyung,tak sedar diri nak wat perangai lak.kalau lawa tak pe la.ni muka cam ampeh.



































hurm...aku ada google gambar baru untuk korang,apa akan jadi kat korang kalau korang marah..






harap2 kamu semua bersabar la yer..ni hasil research google aku,bukan aku pepandai cakap


psst:ni la hasilnya kalau kita marah2..best gak,mesti mohd hafedzy terliur~huahahaha~








baby ~ u jgn gatal2 eh...sebab u la i jadi gemuk sekarang=)

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment