Aku..si pemakan jeruk

Ohh….office ku kini adalah surga karena peti ais di pantry kami di penuhi jeruk,aiskrim dan segala makanan yang menggemukkan..


Huh…bertambah kukuh la alasan aku untuk datang kerja.


Jeruk tu di datangkan segar dari Penang oleh k.Nida..aku sebagai pemakan jeruk tanpa segan silu telah meletakkan se Tupperware jeruk di atas meja aku.haha..aku makan tanpa mengira waktu,baik pagi,petang atau sebelum balik kerja.k.azzrin yang peknan tu pon tak makan jeruk mcm aku..


Bahana dari terlalu byk makan jeruk,sekarang ni aku dah mula terasa pening kepala.cam nak muntah..mata pon dah bengkak~hehe..takde kena mengena pun kan~


Arghhh..pening..aku pening sehinggakan tak mampu untuk menaip quotation pun..wek…..


~bukan alasan la k.emy.i cakap bebetul niJ~

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment