Alhamdulillah, Syukur….semua sudah selamat…kawan aku, aisyah telah selamat melahirkan anak sulungnya, Arisa Idani (tak silap aku,mcm ni ejaannya=))…tahniah siti nur aisyah..



For the first time, I’m speechless and seriously, I didn’t know what to say..only ALHAMDULILLAH..SYUKUR PADAMU ALLAH KERANA TELAH MENYELAMATKAN AISYAH DAH ANAKNYA…syukur sgt2..aku sendiri tengok mcm mana dia masa kontraksi.betapa seksa ibu kita rupanya ketika hendak melahirkan kita..



Oh…..though I’m not related or really close to her, but it’s really beautiful thing I ever see when the nurse hold aisya’s baby girl. So innocent and pure..oh, terlupa..aisyah tak dapat melahirkan anaknya secara normal kerana sedikit komplikasi. tali pusat bayi tersebut telah melilit lehernya.jadi untuk menyelamatkan kedua-duanya, arisa terpaksa dilahirkan secara pembedahan (caesarean)



Lengkap sudah hidup aisyah..dia ada suami yang terlalu menyayangi dan memahami, dan kini kehadiran arisa akan menyerikan lagi hidup mereka. Syukur padamu Ya-Allah.


Ok…kesimpulan di sini ialah





1 – aku akan menangguhkan hari bahagia aku – definitely…sorry baby, I’m really2 not ready to be a mum…but I do love kids=(



2 – aku nak balik rumah, cium kaki mak aku..maafkan nunun ibu..pasni nunun janji takkan bagi alasan bila ibu ajak gi astaka ( astaka ni shopping mall kat muar.ala2 tesco la kononnya – mak aku suka ke sini sebab dia malas gi pasar, becak katanya)



3 – maybe gak aku akan paksa hafedzy peknan untuk aku – gila ke kamu ni nunun?lelaki mana ada rahim!!!



4 – pesanan untuk mak buyung di luar sana…aisyah yang sebaik-baik umat tu pon susah nak beranak, jadi u all yang terasa diri tu mak buyung n byk wat salah dgn orang, mintak maaf b4 masuk labor room.biar senang sikit nak beranak tu=)



5 – baby, kalau awak baca ayang nyer blog ni,jgn marah eh…ayang mintak tangguh tak lama…2 tahun jerk..boleh eh baby =) I luv u….

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment