AKU MAHUKAN HONDA JAZZ, BUKAN MYVI

Itulah sebenarnya yang aku inginkan. Honda Jazz.

aku selalu mimpikan Honda Jazz. Aku sangat menyukai Honda jazz sehingga apabila ternampak Honda Jazz di tgh jalan bisa membuat aku hysteria di tepi jalan.


Namun kekangan gaji yang tak cecah RM2000, membuatkan aku cuma mampu menelan air liur dan memasang cita-cita agar satu hari nnt aku dapat memiliki Honda Jazz berwarna hitam bernombor pendaftaran – JAZZ1209..wahhhh..gitu sekali..:)

Tapi tak mengapa. Buat sementara ni aku akan memakai Myvi keluaran Malaysia dulu..lupa lak.baru-baru ni aku ada survey Myvi baru.RM 46,900, metallic. Ok la kot wat mula2 keje ni..
ALLAH,bantu la aku..aku benar-benar teringin Honda Jazz…betul-betul…


Ok…mulai sekarang aku akan rajin buat OT:)

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment