Kenangan Diploma

Aku pernah melalui 3 tahun yang paling indah dalam hidup aku

Semua tu terjadi semasa aku menuntut di Pahang


Di sana aku bertemu dgn sheyna,amoi,mamareen,anga,nurul,zol dan juga awie


Kat sana jugak aku belajar bersabar untuk mengadap pempuan psycho ~perlukah aku tulis nama pempuan tu kat sini untuk memalukan dia depan adik2 ipar dia????????


Tapi,tiada kenangan paling indah selain di dala kelas ETR bersama-sama geng aku


Tau apa kitorang wat?
1- Kitorang akan pilih seat paling belakang
- Semua duduk sebaris,rapat2.
- Keluarkan kertas kosong dan pen
- “Z” kata sheyna
- Itulah game kegemaran kami ~nama Negara( nama game tu)

2- Kitorang akan pilih seat paling belakang
- Semua duduk sebaris, rapat2
- Kitorang berbisik perlahan-lahan
- “minggu ni gi kuantan ke kkl??” tnya amoi

3- Kitorang akan pilih seat paling belakang
- Semua duduk sebaris, rapat2
- Semua buat2 dengar lecture
- Tepat pukul 5.00, kami keluar sorang demi sorang


Itulah yang kami buat,tiap minggu,hari khamis semasa part 5 diploma..hasil?semua dapat B+ shj untuk paper tuh..huahahahaha

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment