aku...spaQ....ousemateku.....

mungkin aku terlampau terpengaruh dan obses dgn cite spa Q yang telah memasuki musim kedua.




kat sini aku nak cerita pasal zaef dan juga mailto:mar@%20maklong.(tapi korang pernah dgr ke dafi n melisa panggil zaef tu sebagai paklong?)..aku taknak fokus pasal gambar pegang2 breast tuh.dah bosan.biar la siti jarum jer ulas pasal gambar lucah tu.




yang aku nak sampaikan di sini,perlakuan zaefrul sebagai suami.aku tengok selamba je si zaefrul tu pukul marlia.marlia tu pon satu....lawan la.gi biarkan je plak.tapi aku puas hati sebab at last,zaefrul tau si norell@noraliza tu tipu dia.ala...mmg la dah dapat agak pun,norell akan kantul.citer melayu kan...what do u expect?





tapi pelik kan?cepat sgt zaefrul dapat balasan dari Allah..nape tak biar dia seksa sikit?ngelat tol rina khan selaku penulis skrip



dah la...apa la daya aku sebagai penonton.kalau tak suka,nape tgk?

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment