aku n mel

hurm...

ari ni aku g makan mcd

sesungguhnya aku rasa bersalah kat penduduk2 Gaza..

maafkan aku..maafkan aku..



tadi lepak2 si jueboleh cite pasal nak bersalin lak..
jue : 'sakit'
sabrina : 'nape?'
jue: "dia gunting kita pnya tuuuutttttt..berbunyi masa tuh'

aku dgn pantas terpikir - balik opis, tpon B nak postpone kawen lagi 2 tahun.tapi apa reason aku?takut bersalin?bodoh tol alasan tuh..



byk2 citer dalam labor room ni,aku paling ngeri bila sorang lagi akak kat opis aku citer.dia pnya citer versi edward scissorshand.ngeri..sungguh..dia berjaya wat aku salahkan leleki 100% bila seoranng pempuan pregnant..bak kata kawan aku, bukan salah mak mengandung tapi salah bapak yang membuat...betul gak tu...


ni aku tgk tungkus lumus wat thesis.si mel nyer dah kene wat correction.aku?tah..aku skang dah tak larat nak pikir..so,aku ciplak mel pnya..alah..heran lak alu..mel ciplak membe aku pnya,ada aku btau korang?takde an?aku rahsiakan jer.aku ni baek budaknya kan?

k la..aku nak wat thesis aku jap.nnt ada benda terlintas lagi,aku citer lagi.byk lagi nih.jumpa lain kali

wasalam

daaaaaaaaaaa

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment