bihun goreng sedap

benda ni terjadi masa aku gi makan kat kedai mamak, bertahun yang lepas


masa tu aku lapo sgt2.pastu,membe aku ajak aku gi makan kat mamak yang kat area umah dia.aku angguk laju2 sebab aku mmg malas nak masak,hatta megi rendam.kitorang bersiap.jenuh tol aku menunggu membe aku tu siap.aku dah lapar gila nih


jam 1 pagi pon sampai dan kami bertolak ke kedai mamak.1 minit,tak sampai lagi…2 minit dah kami jalan,tapi mcm jauh je lgi.cukup2 8 minit,kami sampai kedai mamak.uiii….lega….


aku masuk cepat2


aku:apa ada?

Waiter: mcm2 pon ada,roti canai,roti prata,bla…bla…bla….

Aku: bihun goreng ada?

Waiter: ada,byk sedap juga

Aku:hum…bagi bihun goreng la.taknak taugeh eh,daun kucai pon tak nak,sawi tak mau…….

Waiter: bihun mau ka?

Nana: huahahahahahaha!!!!!!!!



Pengajaran: apa orang masak dan siapkan,terima je la.tak payah nak demand mcm2

1 Comment:

  1. hidayah said...
    hahaha...tau takpe...next time nak meehoon sedap.. pi masak sendri.. bukan je sayur, tapi perencah nyer x letak pun takpe.hik..hik..hikk

Post a Comment



Post a Comment