frenster kesayanganku

apa guna frenster?pada aku frenster ni adalah tempat untuk berkawan.bukan mencari gaduh,apatah lagi membuat musuh....





tapi aku tak paham kenapa masih ada orang yang menggunakan frenster untuk bergaduh,apatah lagi mencari musuh.ok,aku akui,masa aku tulis entri ni aku dalam keadaan agak marah (hahaha..sape yang jarang tgk aku marah,boleh tgk muka aku marah sekarang)..jadi ayat aku agak emosi,so maafkan aku kalau kata-kata aku agak kasar





macam ni kisahnya.baru-baru ni ex-bf aku menggunakan frenster sebagai medan untuk memalukan aku.mana dia dapat cari aku dalam frenster,aku bebetul tak tau.yang aku tau,berbakul2 dia maki aku kat situ.ati aku sgt2 panas.jangan cabar aku zaidi ahmad!ko tak tau apa aku blh buat kalau aku marah.kita putus dah lebih 6 tahun.cukup2 la cari aku n malukan aku.maafkan aku,aku terpaksa buang ko dari fren list aku.aku accept ko sebab aku ingat ko nak berkawan,tapi aku silap,ko jadikan frenster sebagai tempat ko nak luahkan marah dan memalukan aku.















yang aku perasan,lepas dia maki2 aku kat frenster, makin ramai lak yang nak add aku sebagai kawan..nak baca apa yang mamat tu maki aku la tuh..sampai ada yang sanggup add aku nak jadikan kawan.sehari pastu,terus delete nama aku.aku cek la sape pempuan tu agaknya..oh,dia kawan dengan sorang pempuan yang memang aku benci dari azali lagi.sape pempuan tu?kalau dia terbaca blog aku ni,aku nak dia tau yang aku tak pernah suka kat dia.pasal lelaki pon nak cari pasal dengan aku.jakun sangat dengan lelaki.ingat aku heran?sedar la diri tu sikit cik oiiii!!!!!takat pakai tudung,tapi hati tu tak boleh tengok orang laen bahagia,buat apa?ALLAH terima ke amal ko tuh?????sudah2 la.benda tu dah bertahun rasanya..aku pon dah terlupa dia pernah wujud.cuma aku jumpa dia dalam frenster,aku add dia,dia accept tapi pastu dia delete aku.hurm....so,phm2 la sape sebenarnya yang berdarah lagi kat hati tuh.get a life la!!!!





sesungguhnya,aku ni bukan jenis yang berdendam.aku sabar je,dgn apa yang orang wat.lagi2 bila benda tu dah jadi lama dulu.aku boleh wat2 lupa je.lagi2 bila orang tu pon nak berkawan semula dgn aku.aku terima jer.jadi,point kan sini ialah BILA BENDA TU DAH BERLALU LAMA SANGAT, JUST FORGET IT.GET A LIFE!TAK SALAH PON KALAU NAK START BERKAWAN SEMULA.ALLAH MARAH BILA KITA PUTUSKAN PERSAUDARAAN.TAK PAYAH NAK BENCI2.MACAM BUDAK2 PULAK PERANGAI.





huh...memang aku panas...sampai citer lama pon aku ungkit.dah la...kak azrin pesan,kalu marah,syaitan bersorak.jadi aku taknak marah2 lagi la..cukup la.cuma aku nak cakap kat sini,tak payah nak bergaduh lagi.masing2 dah ada life sendiri kan.dah bahagia pon rasanya.aku pon cukup bahagia dgn life aku sekarang.sangat2 bahagia..ok..aku sangat lega sekarang ni.aku nak meneruskan kehidupan aku dengan insan yang paling aku sayang.




psstt~tak sabar nak jumpa minggu nih...luv u baby~










ni terjadi kat semua orang yang kuat marah macam aku























kamu akan jadi cepat tua n mrs jo telinga cam hobbit n mata rabbit =).....

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment