Mel kuat makan





ni bukti pertama aku kuat makan. masa ni kat flaming steamboat.aku bukan la in sgt dgn steamboat ni.memula aku bayangkan dia mcm yong tau foo je.tapi ternyata yang ni lagi sedap dari yong tau foo.


gambar kedua lak,aku try upload dari tadi,tapi tak lepas lagi.jadi,aku wat keputusan,aku malas nak upload.
ni,aku nak kenalkan leen,girl paling sopan antara kami
leen : eh,sedap la eskrem k.sab ni
(sebenarnya leen tgh berpantun sebab dia nak pow eskrem sab)
sab : gi la amek.kat tepi tu jek
(wat muka tak paham yang leen dah kecur tgk eskrem dia)
leen: k.dayah,jom amek eskrem
dayah : boleh2.jap lagi eh
setelah 3 minit,dayah bgn tapi bukan amek eskrem,sebaliknya tambah seafood.leen pula mengekori dari belakang dgn muka bersinar2sinar sambil menggenggam erat eskrem tuh..
dayah tu staff HR kat tempat aku prac nih.best dia tuh...boleh kowtim...memula aku ingt dia garang..takuttttttttt......tapi aku wat derk je..bukan aku tak pernah prac pon..haha

tgk tak gmbr lat atas tuh?bila tgk gambar tuh,baru aku sedar,byk bende merapik yang aku makan kat situ. lebih dari 80% seafood yang aku telan,aku tak tau nama dia.uishhhh...pastu sos dia,jgn ckp la..byk
pilihan..sedap,tapi kalu nak lagi sedap,korang kena campurkan sos tu.pepandai la pilih yang mana suit utk dicampurkan..


masa gi makan tu la baru aku tau true colors bebudak ni..tgk je mcm siuman..pdhal...
yang mel,mula malu2..takmo habeskan sumer. kitorang pon pecaya.pastu,kitorang lapo,jadi kitorang bercadang untuk tambah lagi.disebabkan mel dah mcm python kitorang tinggalkan dia kat table.lepas amek sume benda alah mengarut tuh,kitorang balik table..
masa tu baru aku paham maksud miracle tu apa.
sab,lin,dayah n aku - miracle bermaksud bila seorang manusia bernama Mel ditinggalkan
seorang di meja, dia boleh menghabeskan sume seafood yang kitorang rebus dlm periuk tuh.
terima kasih mel..
sekarang baru aku paham konsep Mel
membazir itu amalan syaitan....








0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment