aku cuma student

bende yang korang wat tetiap ari??

apa dia??



aku??



aku student practical..yang layak untuk aku lakukan cuma fotostat..

fax quotation

buat quotation

jawab tepon

update facebook

cuba siapkan thesis

aku dah habes bosan dok opis



cam nak muntah

uwekkk!!!!!!!

tapi,baru ni berlaku sesuatu di luar jangkaan aku..aku dipaksa oleh tetttttt..... untuk jumpa client.aku taknak.aku ada bad feeling ari tuh dan aku yakin instinct aku selalu betul.tapi,aku gagahkan diri jugak atas nama aku cuma student.aku gi,aku jalan ke sana dgn heels aku yang menyiksa zahir dan batin.

aku jalan....
jalan lagi...
aku panjat tangga lak...
aku penat..
uiiiii...kena diet ni...kataku pada diri sendiri

sampai pon.bongok tol letak tempat ni atas bukit.menyiksa aku sebagai student sahaja.aku jumpa gak client tu.aku wat muka abes confident.mst client tu kagum.aku tau.tapi,tetiba aku terdengar something yang berjaya membuat aku terasa aku ni insan kerdil kat bumi I****** nih..

pesalah : eh,diorang anta student praktikal la encik

client innocent : lah....nape anta student?dia paham ke apa yang saya nak cakap nnt?

pesalah : tu la. (sambil memandang aku) - mana takde orang laen ke??

aku @ STUDENT: takde.suma kuar wat sales

client yang dah tak berapa innocent : takpe la, boleh la

masa tu,aku senyap...aku senyap...sampai abes discussion

client: awak tak salin ke apa yang saya cakap tadi?

aku : ehehehe..saya hapal sumer

aku mula wat2 cam aku amek peduli apa dorang cakap tadi.aku tgk seating arrangement yang aku tak tau ujung pangkal.aku wat2 paham...tapi,berlagak tau aku tuh cuma bertahan lima minit bila tetiba terpacul soklan bodoh dari bibir aku yang tak berlipstick nih

aku : ni apa?(sambil menunujukkan ke bentuk segi empat tak tepat tuh)

pesalah : ni tiang la dik oiii!

oh...aku malu...mungkin betul kata pesalah tuh...aku cuma student practical..aku tak layak handle client..

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment