Pertama Kali

Hahaha.Setelah beberapa hari berjuang untuk membaca apa yang Amirul Idham tag aku,akhirnya aku berjaya juga. Kedegilan internet di pejabat mahupun di rumah untuk loading blog amirul,menyebabkan aku hampir2 putus asa nak menjawab tag ini.Mirul,wa rasa lu da patut tukar model la.Guna Japan pnya model.Terbaeekkk woooo!!

1. Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih nama itu?

Nama blog aku - Cik Nunun Merepek - Hidup ini Indah.Aku pilih nama ini kerana Nunun adalah panggilan aku di zaman kanak-kanak dan aku sangat berharap jika aku dapat berjumpa kawan - kawan zaman hingusan di alam blog ini. Okay.Pada anda yang tidak berapa mengenali saya,sila panggil saya Hana. Tetiba berlagak.haha

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

Link?Pentingkah?Tidak kot.HAHAHA.

3. Apakah method penulisan dalam blog anda?

Method?Lebih pada MEREPEK.Kalau bosan la. Kalau marah lebih pada memaki. Kalau gembira,lebih pada berdiam diri(?)

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

Gile?kat mana aku nak merepek nanti???

5. Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan apa kata mereka?

Tidak dan aku sangat tidak menggalakkan mereka.hahaha

6. Apakah perasaan anda apabila orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda cantik?

Cantik ke blog kau nak kata blog aku buruk?eh..kenapa aku marah tetiba?haha

7. Bilakah anda mula mempunyai blog?

5 Oktober 2008. Kira aku masih jagung tahun kedua dalam arena blog ini.Pada sifu,sila beri tunjuk ajar.

8. Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog?

Tak pasti pula aku. Kebanyakan komen aku dapat dari orang yang aku tidak kenali.haha.Tapi kemudian akak rumah aku dapat tahu aku mempunyai blog.Semenjak hari itu,aku lebih berhati - hati bila menulis di blog.Ciss.Aku takde kebebasan dalam 'memblogging' rupanya.Hahahaha

9. Apa perasaan anda apabila orang mengatakan tentang blog anda di sekolah/universiti/tempat kerja?

Pernah sekali bila budak kelas aku soksek pasal blog aku.Mereka marah sebab aku bercerita tentang mereka.Perasaan? Tak bangga yea. Lepas tu mereka tak mahu bercakap dengan aku lagi.hahaha

10. 10 orang untuk di-tag

Aku tak rajin nak tag orang la.ni pun sebab Amirul Idham tag aku.Seronok juga main tag ni rupanya.Tak payah aku pikir apa aku nak merepek.hahaha...

2 Comments:

  1. Amirul Idham said...
    hahaha..
    seronok kan buat tag? kejap je dah siap satu entri
    Hannah Yunos said...
    hahaha.tu la.tak payah pikir panjang lebar.senang..lalala~

Post a Comment



Post a Comment