Mau kurus?

Penulis sedang berdiet.Hahaha.Jangan percaya.Penulis sedang menipu.


Okay,sejujurnya aku perlukan sesuatu untuk aku lebih gigih untuk menguruskan badan.Berat badan yang terlebih berat sekarang ini menyebabkan aku menjadi sangat pemalas.

Target?Tentulah berat aku ketika di UiTM Jengka dulu.Sekitar 46 - 48kg sahaja.Comelkan aku?hahaha...Berat sekarang?Berani kau tanya berat aku sekarang?Kau tak takut karma?**tetiba marah.HAHAHA.

Disebabkan niat untuk ringan kembali la, aku dengan ringan tulangnya membasuh baju MENGGUNAKAN TANGAN setiap minggu, mulai minggu ini.Hehe.Dan sambil2 menulis blog ini,aku sedang mempertimbangkan untuk mengemas rumah pula.Eh..Mungkin tidak perlu.Menulis di blog juga satu senaman,untuk menguruskan jari jemari penulis.Hahaha.

Sudahla.Aku da lapar la.Mahu keluar bersarapan bersama housemate tercinta.Tapi nampaknya dia sedang seronok melayan perasaan.Biarkan dia sebentar.Agak-agak dia lapar nanti pandaila dia ajak aku keluar.Hahaha.Apa mahu makan yea?Nasi lemak la.Menyumbang tenaga.Jangan pertikaikan keputusan aku ye.Aku sudah penat membanting tulang membasuh baju tadi.Hahaha.

Hingga berjumpa kembali.

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment