thanks yea:)

yesterday..m quite nervous coz i need to invite the russian + korean lecturer for our berbuka puasa. u know la my english is broken here n there so i can't think what m supposed to say to them.
until 7.15, only two from them show up. GM da bising.aku da ngeri.so aku decide, pegi Front Desk n pinjam tepon.bukan pe, nak call lecturer tu. masa aku sibuk tepon semua orang(lebey kurang 8 orang tak datang lagi) teriba azan maghrib.
aku da sedey.masuk semalam,da 3 hari aku berbuka lambat. tetiba someone hulur kat aku ar nescafe. "nah hana.ada orang belanja.dia sian tgk ko'
surprise!!!!thanks.the nescafe such a big help.


nescafe di atas lappy aku



mahal gak nescafe ni:)

yeah,the taste really good. dn't mind if u wanna treat again:)
thanks to that Hamba Allah. may Allah bless u:)

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    sedapnye nescafe.. dah 2 bulan aku dilarang minum nescafe.. kejam !!!
    Hannah Yunos said...
    weh..peknan tak leh minum nescafe ke?siannya ko.....

Post a Comment



Post a Comment