meet echah

nur aisyah qistina

hi..ini echah..umur dia 3 tahun...

jangan salah sangka,walaupun baru 3 tahun, bahasa-bahasa yang echah gunakan untuk berkomunikasi mampu buat anda semua terjegil biji mata

aku bagi korang satu situasi ni

echah - acik nurul masak apa?

aku - jemput2. echah nak tak?

echah pantas mengangguk,terus amek jemput2 yang aku hulur kat dia

echah - sedap acik nurul masak. tapi kalau masin lagi sikit mesti sedap.

aku-diam dan jeling je kat echah.takkan aku nak sepuk budak tu kannn..


hari ni, 8/8/09 echah dapat adik baru.dan echah sgt gembira.bising bercerita kat talefon ttg adiknya (mesti dia lupa aku pun ada masa dia dapat adik tu).dia cakap adik dia comel,mcm dia.aku diam je.

pape pun,aku harap echah tabah menghadapi hari-hari yang mendatang bersama adiknya yang belum diberi nama.

echah,kak nurul da rindu sgt kat echah.nnt2 kak nurul datang lagi,belikan echah baju yer..

1 Comment:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    dia sgt chumellls...
    bygkan, dak kecik un pandai diplomasi..

Post a Comment



Post a Comment