Outside Catering @ Berita Harian on 17th August 2009

before departure.all the things we need to bring. lot of things ekceli. using 2 vans but 1 van lagi aku saje takmo bagi coverage.haha


barang-barnag dalam van unutk OC. ni baru sikit.mujur gak orang sana sediakan meja.kalau tak,mau kena bawa lori ke sana

2 orang jejaka yang suka sgt2 dengan tong sampah kat balai berita tu.ekceli aku tak rasa pun benda tu tong sampah sebab aku jumpa 3 bunting dalam tu. maybe portable store la kot.ahaks


ini la set up unutk outside catering tu.ni untuk meja VVIP. apa bezanya?tengokla lipatan napkin. susah tu nak buat. aku give up awal2. en. Melvin n Inas jer yang bersungguh beljar lipat napkin tu.aku belajar set up meja jer



ni lak meja VIP.

ni hari OC. sementara menunggu untuk serve VVIP, staff FnB makan jap.sian dorang,coz tak sempat sarapan.kami bertolak awal dari shah alam,kononnya nak elak jammed kat kl tu. tapi jalan ok jer. so sampai awal la jawabnya.


we after the OC. really happy coz semua yang datang puji decoration dari INTEKMA. glad to hear that.sepanjang beberapa jam kat sana,sempat jugakla aku edar flyers n buat PR sikit


we again.tired but happy:)

2 Comments:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    wah! great review...

    mmg la nice sggt kn... gilerr x nice? hahhahah....

    is this yr 1st time buat oc? well it's a good experience 4 u la...

    whatever it is, glad that dorg suka, n puji food sedap....

    ***clap2***
    Hannah Yunos said...
    yeah it was my first time. sebab kan kali ni ok, kalau ada OC lagi i nak join la.ahahaha...

Post a Comment



Post a Comment