kak amy..sanggup kamu!!

tadi cam biasa, big boss wat ambush kat opis aku.

kebetulan syamelia kat tepi aku tgh wat 'kerja-kerja amal' di facebook beliau.

disebabkan terlalu terkejut,beliau bergegas ke tempat duduk dia tanpa menyedari facebook dia masih terbuka.

dan seperti selalunya, big boss akan berhenti meja aku. dan, tanpa aku sedari laman web sosial itu terpampang depan mata big boss aku.

aku diam.apa aku mampu buat,cuma berserah kehadrat Ilahi.selamatkan aku ya Allah...

mujur.big boss aku tak tegur.mungkin dia paham,bulan puasa @ manusia perlu bersosial(either 1 ikut kepahaman dia)

syukur aku tak kena sound. syukur

p/s

1- big boss- thank you boss. sumpah tu bukan page saya
2- syamelia - kejam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 Comments:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    ya ampunnnnnnnnnssssss!!!!!

    i x sengaja... pc i yg buat onar...
    bukan i....

    uwaaaaaaa.........
    Hannah Yunos said...
    kejam!kejam!haha

Post a Comment



Post a Comment