MARAH!

aku marah sangat2.aku perlu menaip dlm bahasa ibunda supaya puas hati aku.

mlm ni aku tgk function alumni la kononnya. memula ok jer. once the event start, it's really HELL! cam haram n kampung sangat2. dgn emcee yang tak reti hormat my collague. it's really stupid tau. kat sini aku nak tulis apa yang buat aku marah sgt.

1- lagu2 warisan, lagu uitm semua diubah kepada lagu lucah.tak perlu kowt. dengan ada perempuan dalam tu, budak2 lagi,makcik2 yang bertudung agak besar, tak rasa malu ke?

2-MEROKOK DI DALAM DEWAN YANG BERHAWA DINGIN. aku rasa dah terang lagi jelas polisi di mana-mana pun, no smoking di kawasan berhawa dingin.

3-langsung tiada rasa hormat pada kami selaku tuan rumah. TIADA LANGSUNG!and the most stupidest thing the emcee dgn bangganya menggalakkan anak-anak buah yang takde arah tujuan tu, MEROKOK!hah!what else to say?kalau kepala dan hancur,ekor apatah lagi kannnnnnnnn!!!!!!!!!!

4-huru hara sangat function tu. memekak.dorang ingat, event dorang je ke yang kat sini?tak pikir ke kami yang 100% occupancy every week?

hah.nanti aku sambung lagik.banyak part untuk posting kali ni.banyak sangat.

**sebelum aku terlupa kenapa berbangga sangat gelarkan diri HELL?

1 Comment:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    cukup 44 kali sebut, betul2 masuk neraka dorg ni...

    ni belum lagi campur aki hamun kstaf2 intekma lg...
    bukan ke semua 2 doa?

Post a Comment



Post a Comment