morning

it's really great to wake up this morning after such a miserable day..tot that i never smile after what happened yesterday..

tqs to my housemate, hani and anne for making me laugh early in the morning

semalam,aku sungguh2 hilang mood..dimarahi,memarahi,dikecewakan,mengecewakan orang sekeliling aku.sehingga sebenarnya aku tak sedar apa aku cakap or buat dgn anne & hani.seperti aku cakap sebelum ini,tak pernah aku rasa kecewa seperti ini

baiklah..aku akan mulakan hari ini dengan berfikiran positif.owh lupa...got an interview at 2pm...wish me luck u all:)

3 Comments:

  1. Amirul Idham said...
    rilek2 sudah beb....
    jgn sedih2 sgt
    diya said...
    same2 babe..
    hehehe
    Hannah Yunos said...
    mirul - sedey beb...tak pernah aku rasa down camtu..mmg mmiserable sungguh aku masa tu....but now,semua da ok..syukur..

    anne - tqs nox..glad to know u and hani...;)

Post a Comment



Post a Comment