interview

Selasa - Shah alam

Khamis - Petaling Jaya

Jumaat - Sunway

Itu semua jadual aku untuk interview next week..haha..aku sekarang secara rasminya adalah interview's collector..hahahha

ekceli starting 1/2 @ Monday depan aku da kena daftar diri (cewah,ayat budak school ) kat Klang..hasil 3 stage interview,akhirnya dapat gak aku keje kat situ..tapi la kan..instinct aku kuat menyuruh aku tolak jer offer kat sana.nape tah..aku pun tak sure..so aku skang ni sibuk la gi interview sana sini..

bout aku n my lovely,kitorang da agak ok..takde panas2 cam dulu..or maybe aku n dia da start kawal 'panas'.that's really great bila da start caring semula:)

and esok,InsyaAllah aku akan dapat housemate baru...mintak2 la dorang sporting cam si hani & anne ni kan..takde la nnt aku tersipu2 malu.hahaha..tak pepasal jer..

k la...nite u all...mak da mengantuk ni...see u next time..daaaa

2 Comments:

  1. diya said...
    dak2 tu tajadi masuk ok!
    Hannah Yunos said...
    heh...aku post before dorang nak masuk yer.hahaha..ala..takpe..aku da wat ad baru kat mudah.my..hehe...

Post a Comment



Post a Comment