nunun dan hafedzy jalan2

hello my dear...really miss u la...

ni gambar masa kami berjalan-jalan di putrajaya sejurus selepas menjamu selera di pen house rumah sis azrin.credit to ikan keli yang lazat, rangup dan superb also to rendang yang sangat hebat..


sebelum pulang ke bangi, kami merayap dulu(nnt da balik bangi echah asik menghimpit je.takleh la aku nak manje2 dgn mohd hafedzy lagi.hehe) kebetulan ada boat racing intervarsity. konon nak gi tgk la..dgn panas ya rabbi,aku decide untuk duduk tepi dendiam je sambil cuba menghalau silauan matahari.


akhirnya aku mengaku kalah juga pada matahari bila mohd hafedzy paksa aku untuk mengambil gambar di bawah sinaran matahari (sepatutnya muka aku masam dalam gambar ni,tapi sebab fedzy buat lawak ampes,aku tergelak jugak)
dear, tqs for make me happy for these 3 days.nnt jumpa lagi yea...owh...birthday kamu yang makin dekat ni..apa harus aku belikan untuk kamu ye sayang:)


2 Comments:

  1. ohvee said...
    beli ayam ataupun daging. haha
    Hannah Yunos said...
    haha.lama dowh tak dgr org panggil dia camtu.haha

Post a Comment



Post a Comment