hadiah present yang lewat

berikut adalah gambar hadiah besday yang aku baru terima semalam. gembira.yeay!
hadiah di beri oleh mohd hafedzy. (wajib la dia bagi aku hp sebab dia la hp aku rosak!) haha
sgt2 gembira. tapi apa yang membuatkan aku agak terkilan adalah itu adalah mini i phone @ touch screen. arghhhhh!!!!!

unfortunately aku masih terkial2 untuk menaip sms ataupun menjawab panggilan. geram sgt. aku dah tak boleh menaip sms sambil memandu ( yang mana tujuan sebenar mohd hafedzy hadiahkan ka naku hp ni.aku yakin). tapi hp ni best.aku boleh gayut sambil drive sebab hp ini disediakan sekali bersama earphone.

ni closer look.cantik.tu aku mmg takleh nafikan.tapi tu la,tak reti la nak guna.busy tau nak belajar.hehe


tu pensil utk hp aku. tujuan pensil tu untuk memudahkan aku menaip msg atau membuat panggilan. setakat waktu aku menaip ni, aku berjaya hantar 1 sms sahaja pada mohd hafedzy.:)

dear, really appreciate ur gift for me. thanks a lot. it's a big surprise me. (walaupun terlewat hampir sebulan:)

so skang, misi aku adalah mencari hadiah untuk si dia pula...25/10 yang bakal menjelma ini, akan ku jadikan hari yang sgt bermakna buat kamu



2 Comments:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    aiyooooooooooo............
    riak sgt dgn p1 dia....
    xbley bla la weiii...
    lepas ni harus la taraf u paling tgi dlm seantero intekma....
    n harus melaram dgn p1 u 2....
    Hannah Yunos said...
    haha.nak berlagak celah mana.taip msg pun makan masa kak oiiii..tapi best ar...da leh cuuck dedua simcard kat hp ni.senang nak alert.takde la u meroyan bila i tak reply sms u nnt.haha

Post a Comment



Post a Comment