hamper.post yang terlewatkan.

setelah hampir 2 minggu,baru aku berjaya buat posting pasal hamper ni. gila busy (kononnya)
Hamper ni datang dari supplier yang aku paling suka. Azra nama dia. she's nice. look really young, bout my age tapi sebenarnya dia dah 31 years. cannot believe u oll

sweet n nice sgt. dia beritahu dia buat sendir hamper tu.wow.gila pnya pandai bahagi masa.dan yang paling tak sangka, dia ingat gak kat aku.hehe

look dari tepi. ribbon tu aku d arungkai dulu sebab tak sabar nak tgk kuih apa kat dalam. so paham2 la bila tgn aku yang ikat ribbon tu kan.harusla hodoh.haha


haaaa...ni isi dalam dia. aku kenal 2 jenis kuih je dari situ. tart nenas dan almond london. n FYI, aku tak makan lagi kuih2 tu sebab syg sgt.hehe
neway, thanks azra. i janji if datang projek baru, i akan panggil u nnt.:)

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment