entry selepas 2 minggu..


semenjak laptop aku rosak, hidup aku tidak menarik lagi.

buat masa sekarang laptop aku ditempatkan di hospital-yang-aku-pun-taktau-kat-mana.
aku hampir mati kebosanan. hampir 3/4 hidup aku kat opis telah aku sia-siakan di meja sabrina.



fikiran aku kacau sekarang ni. aku memerlukan seseorang yang memahami diri aku sekarang. aku mahu menangis di bahunya sepuas-puasnya.aku nak curahkan apa yang aku rasa
sekarang ni.terlalu byk masalah dtg dalam satu masa



mungkin aku perlukan cuti yang sangat2 panjang. mungkin juga aku perlu menukar no telefon aku supaya tiada sesiapa dapat cari aku. mungkin aku perlu menukar identiti aku supaya hidup aku lebih tenang.



semenjak laptop aku rosak,hidup aku tidak menarik lagi.langsung tidak menarik.


0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment