Gambate!!

hebat. sekarang cuma aku seorang dalam sales team.


mujur juga sabri, kak fizah dan fasha membantu. kalau tak,memang takde life la aku ni jawabnya. dengan hampir 10 enquiry sehari, mana mampu untuk aku menyiapkan seorang diri. belum lagi dengan segala order yang perlu diproses. itu tidak termasuk nak attend phone call. menyiapkan segala kontrak, memujuk client untuk confirmkan segala reservation dan segalanya.penat.sungguh2 memenatkan

sehari, dari jam 9pagi hingga 6petang,aku menhadap PC. memang letih.otak dan mata. waktu makan juga tak menentu. selalunya,tidak sempat untuk makan tengahari. mujur aku jenis manusia yang 'wajib sarapan'. kalau tak,mmg kurus la aku.haha

baiklah.harapan saya agar cepat sikit bos baru masuk. saya da tak larat nak uruskan semuanya sendiri. sangat serabut dan memenatkan.

2 Comments:

  1. Puan Ninie said...
    baru terror tahun depan beb..:)
    Hannah Yunos said...
    hahahahaa...tu la..mintak2 increment tinggi.haahahahaaha

Post a Comment



Post a Comment