Laju internet kat sini

Saya sedang berblogging secara laju dari hotel di ....... hehehehehee...


Tidak seronok di sini sebenarnya. Langsung tidak seronok. Sumpah tidak seronok.

Boring sahaja duduk santai di hotel, menyiapkan 2-3 quotation. Tanpa calculator okeh. TANPA. bagaimana saya menyediakan harga? Tu,jari kaki dan jari tangan ada. Gunala sepuas-puasnya.

Keadaan nampaknya semakin teruk. Bos saya sudah memberi surat meletakkan jawatan. Terbayang selepas ini bebanan kerja yang makin menimbun. Segala sebutharga. Segala entertainment untuk customer & prospect. Mungkin selepas ini saya akan mengecil. siapa tahu kan? HAHA

Baiklah. sedang sedih. tapi entry tak macam sedih pun. sudah la. nak layan perasaan jap. selamat tinggal ~


3 Comments:

  1. Amirul Idham said...
    apa lagi.. mohon jawatan boss kau tu la
    Anonymous said...
    owh, aku doakan semoga dpt boss baru atau mgkin nak aku doakan kau yg jd boss dh ko dpt asstnt baru? hehehe
    Hannah Yunos said...
    mirul - hahaha.takmau aku. gila jadi bos...

    sufie - hahaa.dapat bos baru.aku takmau jadi bos. takmau...hahahaha

Post a Comment



Post a Comment