Mintak Maaf Kawan - kawan.

Mendapat 2 sms hari ini yang menegur kelakuan aku sejak seminggu lalu. aku sombong dan berlagak, katanya.


sms pertama - 'aku tak tau apa salah aku kat kau,smpai aku nak cakap dengan kau pun,kau buat tak paham je. pastu muka tak nak layan. kita ada masalah ke?'

sms kedua - 'kau kenapa?moody?kalau kau ada masalah dengan org lain, jangan la libatkan aku'

Baiklah. saya mintak maaf kawan - kawan. langsung tak ada niat nak sakitkan hati sesiapa. cuma sekarang ni saya dalam keadaan yang over stressed. keje melambak. demotivated sangat2 sekarang ni.

Bukan pada kamu je. rakan - rakan sepejabat juga telah mula bersuara mengenai perubahan sikap aku.kat facebook kemain meriah lagi berbual. bila berjumpa, buat muka sampai dorang menggigil tahan marah nak lempang aku. hehe

kawan - kawan. jgn marah - marah yea. bagi saya sedikit masa untuk rileks. insyaAllah..2-3 bulan lagi elok la ni.heehehheee

5 Comments:

  1. Anonymous said...
    owh..sbg manusia normal..memang begitulah emosinya..klu kwn2 tak faham jgk..mngkin diaorg lbh sk ko jd seorang "robot" yg disetkan emosi suka selalu....huhuhu
    Hannah Yunos said...
    haha..kejam la kengkawan begitu.mungkin dorang da biasa tgk aku yang gelak tanpa sebab munasabah,jadi muka aku yang masam mencuka ni sgt menyakitkan hari untuk mereka...

    btw,tqs sufie coz paham...
    ::mrs aidan:: said...
    ..sabor jer la makmin...nak jaga hati semua org mmg susah...;p
    kad0k. said...
    its not easy to please everybody...:)
    Hannah Yunos said...
    mrs aidan - tu la beb.sabo je la..ingt aku ni apa kan asik nak happy je..hehe

    pak kadok - yes. really hard.

Post a Comment



Post a Comment