sangat emosi =)

terima kasih tak terhingga,amirul kerana mengenalkan aku dengan dunia blog =)


ok,sejak aku ada blog ni aku seolah-olah ada therapist.yes,,i need sumone(or something) that can listen to my prob without questioning.

aku malas nak cerita panjang lebar.jadi aku letak dalam point sahaja

1) i think i'm lonely..yes i am!

2) my dearest fren betray me.tqs.

3) i hate sumbody.hehe.alaa,korang pun ada orang yang korang benci kan?

4) aku rasa nak pergi jauh..- sejauh yang boleh.tak balik pun takpe.baik la ko hilangkan diri terus hana oiiii

5) rindu terhadap en hubby sgt menggila semenjak dua menjak ni.ok..aku tau apa azrin irwan akan kata pada aku kalo dia baca post aku ni.haha

6) aku da off fb aku.yeay!

7) bos aku sucks.aku benci dia.sape tak benci bos yang sucks kan?

8) aku rasa aku bakal (lagi) menghadapi krisis kewangan bulan ini.

9) aku rase....aku benci dia.haha..camne tu?

10) ok.cukupla.banyak pulak mende yang leh wat kau emo yea?

ok...jumpa lagi di lain kali bila aku sudah boleh menenangkan diri.

2 Comments:

  1. Amirul Idham said...
    pegh... apehal ko emo tak tentu psal ni? period? hehehe
    Anonymous said...
    Kita berhibur jap dengan pantun di bawah, hahaha:

    Pagi-pagi, sudah mencemuh,
    Si pemandu terus terdiam mengeluh,
    Bos ini jenis yang kecoh,
    Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

    “Ada pelanggan hendak jumpa”,
    Itulah kata si setiausaha,
    Bos enggan, mengantuk katanya,
    Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

    Bos memanggil mesyuarat mengejut,
    Ada pekerja berjalan bak siput,
    Bos pun menengking sampailah semput,
    Para pekerja terkentut-kentut.

    Dipetik dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’

Post a Comment



Post a Comment