teruk la camni!!!

ok..berbalik pada cerita beberapa hari lepas..klik sini untuk menyibuk =)

hmm...selepas hari aku terima sms tu,sumpah..mana aku pergi pun aku ternampak orang mcm dia...aku hampir gila sebab tiap kali tu pun la aku mula nak lari jauh2...tak tau la kenapa..kita anggap tu semua sebagai reflection ok?

kekadang mungkin jua sebab aku rasa bersalah..yea,mmg la dia hilangkan diri..tapi patutnya,instead of rapat dengan lelaki lain,aku sepatutnya cari dia n tnya kenapa dia wat mcm tu kat aku kan?tapi da nape aku nak cari dia?da dia hilang,lantak dia la....

en bf da suruh aku tukar no hp...mcm mane?aku byk apply interview pakai no tu...kengkawan takpe,leh carik lagi dlm fb...ni keje2 yang aku mintak bagai nak rak tu?

arghh..takpela..tukar no tak penting skang ni..yang penting aku perlu tau dia di mana supaya aku takkan terserempak dgn dia...sgt menyakitkan hati ok bila nampak dia..lagi2 pempuan yang buat dia hilangkan diri dari aku tu,KAWAN AKU SENDIRI...(len kali aku cerita kes kawan makan kawan lak.ehe)

hmm..kamu,Mr.F....kamu tak perlu muncul kembali dlm hidup aku..tgk sekarang...berapa banyak hati yang terluka sebab kamu...apa kamu puas hati dgn keadaan sekarang ni...kita da ada life sendiri kan...n i'm looking forward to be mrs.hafedzy...it's ok if u want to crash ur life,but not mine...n if betul kamu follow blog aku,aku cabar kamu.drop a comment here.or my fb.we need to talk bout this!

2 Comments:

  1. sufian said...
    oohh kaw pn ada blog yea upanya..hahaha
    Hannah Yunos said...
    sufian - soklan sengal ok!hahaha..semestinya ada..=)

Post a Comment



Post a Comment