oii!!!aku da update.haha

hmm...lama da aku tak buka blog ni..sebab da takde idea nak merepek apa..plus,life aku pun takde la indah sgt sekarang ni kan..haha...


ni pun aku terdetik buka blog sebab membe time study dulu,si mirul invite aku untuk jadi penulis sampingan blog dia..sungguh mirul,aku terharu dengan semangat n kepercayaan yang ko beri untuk aku.ehe..aku layan bace blog si mirul ni sebab dia tulis apa yang dia pikir kat kepala..secara jujur n kekadang sumpah,rasa-nak-tendang-mirul-pas-bace.hahaha..

sebab da lama sgt tak bace blog,aku pun mule la teraba-raba kat dashboard aku..first of all aku akan ke page en.kelambu..agak lama aku follow en.kelambu pnya blog and seriously,blog dia sgt best.tak bosan bace..mungkin cara penulisan dia yang buat aku sgt2 teruje nak update blog dia..

hoh..juge,aku tak sangka membe study dulu,annenurziela rajin membaca blog aku.sgt terkejut bila dia tnya - ko da lame tak update blog ko eh mak min?..hahaha..siyes anne..ko wat aku melompat ke langit.haha....ok,sekarang aku da update.puas hati?jgn lupa leave comment eh..

oh..sudah malam..aku mau tido awal sebenarnya hari ni...sok en GM mau belanje breakfast...bukan selalu yea bos besar kami mau belanje makan...hehe..

ok..nite2..jumpa nnt,bila aku ada idea baru =)

2 Comments:

  1. Queen Anne said...
    wahhh!!
    iras-iras nama aku tu..
    terharunye aku makmin..kikiki..
    oii makcik spelling error tu!!
    maj0k ni. =(
    Hannah Yunos said...
    halah anne..ok what aku still ingt nama penuh ko..hahaha....akhirnya jumpe gak ko kat dunia blog ni.hehehe

Post a Comment



Post a Comment