SETEM Preview

oyyaaa..(kalau ikut versi danish yang baru berusia 3 tahun)
selasa lepas aku ke tropicana mall menonton prview filem SETEM.seronok sangat coz aku memang minat gila kat afdlin shauki. sebelum ke sana,macam2 onak dan duri terpaksa aku tempuhi. dengan jammed,salah jalan kereta kena block.aku hampir give up sebenarnya.tapi mengenangkan afdlin berlakon,aku gagahkan diri gak drive sensorang ke sana

****the banner


**all the actor. wah..they all really like big family u know what.serasa akan chemistry wujud secara automatik kat dorang semua.


***with afdlin. he's the biggest reason why i'm dying to watch SETEM..aku folow semua cerita yang afdlin has acted.lakonan selamba,fresh idea,lawak yang tak slapstik membuatkan aku rasa afdlin beolh menjadi pelakn dan juga pengarah yang amat2 bagus:)


**she's here too..cannot believe it.i do leve her.she's soo cute,tak seksi n paling penting,she's brilliant...


***with fedtri.mamat ni aku kagum sangat dengan susunan bahasa dia.indah dan puitis.need to sit with him n belajar bahasa2 ibunda kita yang indah ni:)


***here's the most loving couple. vee is so beautiful and i can't believe she has 3 child already..aiyo vee,bagila i rahsia.i yang single ni pun saiz mak orang ( ayat pak ngah yang kejam)
and her hubby is the gorgeous malay man i ever seen in screen..



***with marcello.he's the one who wearing hat. kelaka sangat lakonan marcello ni.lagi2 masa dia konon2 tiru loghat malaysia tu.menjadi beb.
kesimpulan yang aku dapat setelah menonton cerita ini
1 - Happy sangat.cerita ni sangat best,sangat menarik dan sangat kelakar.even time serius pun korang boleh gelak.kelaka sunggguh2 la senang cerita.
2- pelakon2 dalam cerita ini berjaya menghidupkan watak masing2. que dengan watak butanya ( cannot forget bila orang buta drive n bila dia marah sebab kena turun tangga cepat2),afdlin yang kononnya penjual durian, shidi yang terlalu hensem, dan vee yang memakai sut stewardess.
3-chemistry pelakon2 dalam cerita ni.baik yamg chinese,indian malahan melayu.ni baru betul 1 malaysia:)
ok.aku sangat2 berharap if ada lagi film preview (lagi2 bila afdlin yang berlakon) uncle ajami akan invite aku lagi.thanks uncle.really appreciate it **wink**wink**
AKU BAGI BULAN UNTUK CERITA NI

3 Comments:

  1. Ajami Hashim said...
    "AKU BAGI BULAN UNTUK CERITA NI"

    ahahaha! nasib baik tak PLANET PLUTO! nice meeting u dear ;-)
    Puan Ninie said...
    owh g tak ajak aku ye....
    siot punye hana...;)
    Hannah Yunos said...
    uncle ajami: nice meeting u too..soh tayangan unggul wat ads gempak2 sikit.cite best tu:)

    meiz sha:hehe..tu preview la my dear.u tunggu bila keluar wayang nnt la.mesti tgk tau.best sgt cerita ni:)

Post a Comment



Post a Comment