besday dayah

Jumaat lepas...

kami (aku,sab,lin dan jue) decide untuk ccelebrate besday dayah.sebenarnya besday dayah is on next day,tapi kami menggedik unutk sambut awal.maklumla,malas nak stayback hari sabtu nanti.ahaha...

senang cerita benda ni surprise.aku pun surprise masa dapat tau (mujur da gaji time tu,kalau tak,mampus aku tak join.ahaha)

ni kek besday dayah.sedap gilak.cappuccino beb.aku makan kek tak ingat dunia.da abes makan barula aku rasa bersalah kat perut aku.makin bulat la mak...

ni la dayah.masa ni dia surprise gilak. yerla.actually kitorang paksa dia datang opis.konon nak kuar lunch awal la.(aku marah tol sape yang amek gambar ni.aku nampak hodoh!HODOH!)

ini la dia besday girl kita..so sweet kan?she's so nice...boleh kowtim baik punya..


besday gal kena buli sebab hari special dia.ahaha..menu hari tu ialah steamboat ( seafood + vegetables ) lepas makan badan aku gatal2 coz udang kat dalam sup tu byk gilak.


ini la dia organizer untuk party tu.tapi sabrina takde.tak tau mana dia pegi time ni.eh.dia la yang tangkap gambar ni sebenarnya.aahahaa...siannnn ko sab



ni lak wakil dari sales.hehe..mcm biasa,sebabkan ni blog aku,gambar aku je lebih.hehe


ni geng mangga muda

aku merembat kek.aku da cakap kan kek ni sedap....yummy2
ok,tu la aktiviti kitorang minggu ni.sebebnarnya steamboat ni kitorang prepare khas untul Leen, bakal ibu baru. yer la,da 3-4 hari dia menyebut pasal flaming kan..in order untuk melayan mengidam si leen,kami bawala flaming ke intekma..hope that leen puas hati dengan steamboat yang simple tu:)

0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment