saya...errr...saya......

apa kena mengena gambo kat bawah ni dgn posting aku kali ni?


ni la game yang aku selalu main sampai aku lupa nak buat surat penangguhan sambung belajar..sigh....apa nak jadi...
dulu aku takde la addicted sangat main game kat laptop ni.biasa2 jer.tapi semenjak aku berkenalan dengan subjek ECO555,game merupakan tempat aku membalas dendam pada lect yang suka failkan paper2 test aku
aku suka main tembak2.aku puas hati bila dapat tembak penjahat tu.aku bayangkan mcm aku dapat 'sound' lect aku tu(aku takleh bayangkan aku tembak dia.kang dia baca blog aku naya jer)
argghhh!!!tension!!da la..aku ank sambung donlod movie.aku tgh cari cerita edward scissorshand ni.sesape yang ada tlg btau aku eh:)

1 Comment:

  1. Puan Ninie said...
    amboi2 ko nak tembak lecturer ye..:)

Post a Comment



Post a Comment