kawen time!!

owh. sangat teruja mempersiapkan diri untuk kawen. sudah teruja. yahoo!!


semalam sudah pergi mencari kain songket untuk sanding. ye kawan2. aku akan bersongket. sila la percaya. aku mau sesuatu yang klasik & lain untuk hari paling penting dalam hidup aku. mau bergaya ala2 pontianak harum sundal malam gitu. auww. haha. what i mean, masa si maya karin cantik la. bukan la masa dia terbang2 tu haaa.

sekarang masa untuk rental barang2 perhiasan yang sesuai untuk songket. juga mencari mak andam yang boleh menghiaskan aku seperti pengantin2 jelita masa lalu.

ada sesetengah bridal yang terkejut bila aku cakap aku tak fancy dgn lace. mula2 mmg berkenan la lace cantik2 tu, tapi aku rasa, aku nak kembali ke zaman dulu2. da alang2 hj yunos nk wat kenduri aku secara rewang kan, biarla aku terus bersongket. hamek abah. kaklong buat tradisional terus. hahaha.

tapi pelamin....aku rasa pelamin nak yang moden sikit kot. menunaikan hajat sepupu aku. hehe.

Ya Allah, semoga apa aku rancangkan menjadi realiti. this is once for the life time. i wanna make it real. insayaAllah.

2 Comments:

  1. Buzu Ediany said...
    wah kelasss..songket nok..mak tak wat preparation apo pn lg...huhu..
    Hannah Yunos said...
    hahaha. kannn?? mmg saje gedik nak pakai songket. teringin sangat2 da ni. hahahahaa =p

Post a Comment



Post a Comment