Dugaan Awal?

ok sumpah aku memang rasa tertekan sedikit. lebih dari sedikit.


si dia cam berubah. tidak la sedrastik mana, tapi aku boleh nampak perubahan itu. ataupun hormon - hormon bengong aku sudah muncul, jadi semua yang dia buat nampak pelik / salah?

baiklah. aku perlu bertenang. dugaan semua ini. dugaan.

dalam hidup,kita takkan selalu dapat apa yang kita mahu. kita mungkin selalu mendapat jalan yang berliku. tapi, kita tak tahu mungkin yang berliku itu lebih baik dari yang lurus. kita tidak nampak sehingga kita berjaya sampai ke hujung jalan itu.

Ya Allah, kau tahu kekuatanku dan kau arif dengan kelemahanku. dan aku percaya Kau takkan menguji aku, lebih dari apa yang aku mampu.

bersabar. itu kan lebih bagus?


4 Comments:

  1. Buzu Ediany said...
    Beb, biasa lah tu...kekadang perasaan ja kot sbb hg pn dok stress keja then dok fikir utk mjlis nnt...mcm2 dlm otak that's y hg rs mcm tu...papa pun kesabaran paling utama ya...good luck...mmmuahhh
    Hannah Yunos said...
    mungkin kot buzu...haih...
    Anonymous said...
    yeah..betul cik buzu a.k.a future MRS..HEHEHE...itu br nk pk majlis tunang cik hannah oi...dh masuk majlis nk kwen nnt..huiiii...lagi bengong otak berfikir...kat situ keraguan yg di timbulkan oleh SYAITAN NIRRAJIM pun akan timbul.......teruskan berdoa dan berfikiran positif.....
    Hannah Yunos said...
    sufie - tu la beb. bila pikir2 balik serabutnya otak. financial, mental. sampai rasa penat sangat2 da. mcm da tak sanggup.

Post a Comment



Post a Comment