Dirty Job

" Someone do the dirty job and put the blame on him"


hei! pernah kau bersemuka dengan aku meminta penjelasan? dengan sewenang-wenangnya meletakkan segala kesalahan di bahu aku.kau tiada pada hari itu sedangkan kau patut berada di situ. ke mana kau pada ketika itu?

dan sekarang kau menunjukkan muka penuh kebencian pada aku. well dude. i don't give a damn. aku ke sini atas dasar kerja. semata - mata.

whatever it is. just wanna say. this is karma. KARMA. look back what have you done before.

Yang memberi rezeki itu Allah. Kita cuma berusaha dan bertawakal. Jangan sesekali lalai menunaikan tanggungjawab yang telah diberi. jangan sesekali menyelewengkan kepercayaan yang telah dipuji. dan jangan sesekali kau fikir, kau akan terlepas dari segala apa kerosakan yang telah dilakukan.

kita hidup ni sementara. bukan dunia yang aku kejar, tapi akhirat yang pasti di mana kita akan diadili. seadil - adilnya oleh Pencipta kita.

Hidup ini pendek. amal, tawakal dan nikmati hasilnya. insyaAllah lebih diberkati.

3 Comments:

  1. Puan Ninie said...
    marah sape ni hana?
    relaxx....
    Anonymous said...
    fuyoooh..syabbasss bathi...heee..kata-kata kau amat diperlukan orang yg seropa perangai ngn mamat tu...
    Hannah Yunos said...
    sha - marah orang la. hehe

    sufie - kalau la aku leh cakap terus ke muka dia.

Post a Comment



Post a Comment