Attitude Problem.

Dituduh mempunya attitude problem pagi tadi. OK.Baiklah.


1) Jika aku mempunyai masalah sikap mengapa kau yang dibenci orang?

2) Kalau betul la perangai aku buruk,kenapa kau keluar makan tengahari seorang diri sedangkan aku keluar dgn mereka?

3) Attitude aku teruk la.Tapi kau perasan tak yang sebenarnya En.General Manager tak suka kau?Dia lagi suka rujuk pada aku tentang Sales & Marketing.

4) Tidak perlu buruk - burukkan aku depan CEO.Dia nampak sebenarnya siapa yang ada attitude problem.

5) well..semua ini karma.Kau ingat tak apa kau buat kat Director kita dulu??

Tahniah.Semoga kau survive dengan attitude kau yang cantik tu!

**Setakat ini, jam 8.57pm, 1/7/2010 aku masih belum menerima gaji.Ada sesiapa nak donate untuk aku bayar duet kereta & sewa rumah?hehe ~

4 Comments:

  1. Amirul Idham said...
    kau dah boleh report kat pejabat buruh tu..
    Hannah Yunos said...
    huh?report pasal pe?pasal orang buat cerita kat aku ke?pejabat buruh layan ke?
    Anonymous said...
    pagi tadi seblm memulakan sesi meeting...boss kami bercerita tentang akhlak.. :)

    weh, tak dapek nk donate la..sbb duit gaji dh wat beli donat.. hihihii
    Hannah Yunos said...
    hahaha..ala sufie...donate donat kat aku pun okay gak.haha =)

Post a Comment



Post a Comment